نحوه تشخیص اتو فیلیپس اصل

آموزش نحوه تشخیص اتو فیلیپس اصل از تقلبی

اتو وسیله‌ای ضروری در هر خانه است و تهیه یک اتو اصل دغدغه خیلی از افراد است مخصوصا اگر اتو از برند خاصی مانند فیلیپس باشد. با خرید اتو بخار دستی فیلیپس اصل می‌توان تا سال‌ها بدون خرابی و نیاز به تعمیر از اتو استفاده کرد. به این تریتب تا حد زیادی هزینه‌ها کاهش پیدا می‌کند. در واقع با خرید یک اتو از برند فیلیپس یک اتوی با کیفیت در دست خواهید داشت که با آن می‌توانید تعداد زیادی از لباس‌های خود را با مصرف کم برق و در مدت زمان کوتاه اتوکشی نمایید. این اتو اصل می‌تواند اتو بخار فیلیپس مدل dst8041، اتو بخار فیلیپس مدل dst5040 یا سایر مدل‌های اتو فیلیپس باشد. خرید اتو فیلیپس اصل به شما این اطمینان را می‌دهد که کار اتوکشی را با کیفیت و آسان انجام دهید. اما به منظور خرید یک اتوی اصل باید با ویژگی‌ها و مشخصات انواع اتو فیلیپس اصل آشنا شوید تا بتوانید اتو فیلیپس اصل را از تقلبی تشخیص دهید.

انواع اتو فیلیپس اصل

شرکت فیلیپس سه مدل اتو تولید می‌کند که شامل اتو بخار دستی، اتو مخزن‌دار و اتو بخارگر است. هر یک از این اتوها انواع مختلفی دارند که اتو بخار دستی یکی از انواع رایج اتوی بخار است. اتو بخار دستی برای مصارف خانگی استفاده می‌شود و تنوع بالایی دارد. دما در اتوبخار دستی به راحتی قابل تنظیم است. این اتوی بخار، آب را روی پارچه اسپری می‌کند و اتوکشی را برای شما ساده و روان می‌کند. این مدل اتو بخار به سرعت گرم می‌شود. اتوبخار پرس نوع دیگری از اتوبخار دستی است که برای اتو کردن ملحفه و یقه لباس کاربردی است. به دلیل این که سطح کفی این مدل از اتوبخار بزرگ است با آن می‌توان در مدت زمان کوتاهی کار اتوکشی را انجام داد.

بهترین راه تشخیص اتو فیلیپس اصل

نوع دیگر از اتو فیلیپس، اتو مخزن‌دار است. در این مدل از اتو، مخزن آب از اتو جداست که میزان آب بیشتری را ذخیره می‌کند. به دلیل این که مخزن آب در اتو مخزن دار فیلیپس جداست نسبت به سایر مدل‌های اتو فیلیپس سبک‌تر است. با این اتو می‌توان در زمان کوتاهی لباس‌ها را اتو کرد و این اتو به علت خاموش شدن به صورت خودکار ایمنی بالایی دارد.

اتوبخارگر فیلیپس به عنوان یکی دیگر از محصولات این برند، ویژگی‌های خاصی دارد. با اتوبخارگر فیلیپس که به عنوان اتوبخارگر ایستاده نیز شناخته می‌شود دیگر به میز اتو نیازی ندارید. این اتوها مخزن آب جداگانه دارند و میزان بخار تولیدی آن‌ها برای از بین بردن چروک لباس‌ها مناسب است. با این اتو می‌توانید لباس‌های خود را در حالت آویزان و بدون نیاز به پهن کردن، اتوکشی کنید. این مدل از اتوبخار کمتر به بافت پارچه آسیب می‌رساند و باعث افزایش طول عمر لباس‌ها و پارچه‌ها می‌شود.

چگونه اتو فیلیپس اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟

حال که با انواع اتو اصل برند فیلیپس آشنا شدیم بیایید راه‌های تشخیص اتو فیلیپس اصل از تقلبی را بررسی کنیم. با روش‌های مختلفی می‌توان اتو فیلیپس اصل را از تقلبی متمایز نمود و تشخیص داد. با توجه به این که اتوهای فیلیپس به دلیل کیفیت بالا، قدرت و کارایی به لوازم برقی پر طرفدار بین مشتریان تبدیل شده اند؛ امکان وجود اتوهای تقلبی فیلیپس در بازار افزایش پیدا کرده است. به همین دلیل تشخیص اتو فیلیپس اصل اهمیت بیشتری نسبت به گذشته دارد. یکی از راه‌های تشخیص اتو فیلیپس اصل این است که به بسته‌بندی آن دقت کنید. جزئیات مختلفی بر روی بسته بندی اتو فیلیپس وجود دارد که شامل لوگو، برچسب و شماره سریال است که با توجه به آن‌ها هنگام خرید می‌توانید از اصالت کالا اطمینان پیدا کنید.

کیفیت بدنه اتو و مشخصات فیزیکی اتو فیلیپس از دیگر مواردی است که به شما در تشخیص اتو فیلیپس اصل کمک می‌کند. از آنجا که برند فیلیپس به کیفیت ساخت و جزئیات فیزیکی انواع محصولات از جمله اتو مخزن دار فیلیپس، اتو بخارگر فیلیپس و اتو بخار دستی اهمیت می‌دهد. با بررسی قطعات و نحوه اتصال آن‌ها به یکدیگر و کیفیت قسمت‌های مختلف دستگاه می‌توانید نسبت به اصل بودن دستگاه اطمینان پیدا کنید.

تشخیص اتو فیلیپس اصل از تقلبی

توجه به قیمت اتو فیلیپس برای تشخیص اصل بودن آن

نکته دیگری که به تشخیص اتو اصل برند فیلیپس کمک می‌کند توجه به قیمت آن است. قیمت اتوهای فیلیپس بسته به نوع و مدل آن متفاوت است. اما اگر قیمت اتو از حد استانداردی پایین‌تر باشد احتمال دارد تقلبی باشد و باید به نشانه‌های تقلبی بودن اتو فیلیپس توجه کنید. در چنین شرایطی یا در موارد مشابه که احساس می‌کنید اتو فیلیپس، اصل نیست بهتر است مدل و شماره سریال اتو را بررسی کنید. با مراجعه به سایت اصلی فیلیپس و جستجوی مدل مورد نظر می‌توانید مطابقت مدل‌های اتو را با یکدیگر بررسی کنید. همچنین با اسکن کد روی بسته‌بندی می‌توانید به اصالت کالا پی ببرید. چنانچه با اسکن کردن کد، هیچ اطلاعاتی در گوشی شما نشان داده نشد، در تقلبی بودن اتو فیلیپس شک نداشته باشید. یکی دیگر از راه‌ های تشخیص اتو فیلیپس اصل توجه به مشخصات کالا روی بسته‌بندی است مثل توان دستگاه و سایر مشخصات فنی. به عنوان آخرین نشانه می‌توانید به کشور سازنده که روی کالا درج می‌شود نیز توجه کنید.

روش تشخیص اتو فیلیپس اصل

اتو فیلیپس اصل را از کجا بخرم؟

خرید محصولات فیلیپس اصل از جمله اتو اصل برند فیلیپس دغدغه این روزهای طرفداران لوازم خانه و آشپزخانه برند فیلیپس است. با مراجعه به فروشگاه معتبر که به عنوان نمایندگی فیلیپس در ایران فعالیت می‌کند می‌توانید با آرامش خاطر و اطمینان خرید کنید. چرا که در نمایندگی فیلیپس تمام محصولات اصل این برند به فروش می‌رسد. ما در فیلیپس هوم به عنوان نمایندگی فیلیپس علاوه بر اتو فیلیپس سایر محصولات این برند را مانند جاروبرقی، اسپرسوساز و سرخ کن با گارانتی ۲۴ ماهه ایران فیلیپس عرض می‌کنیم. ما در فیلیپس هوم امکان خرید راحت و پرداخت آسان را برای شما فراهم کرده‌ایم و تمام سفارشات شما را در کمترین زما و در محل دلخواه شما تحویل می‌دهیم. با خرید محصولات اصل فیلیپس می‌توانید به خانه و وسایل خود نظم دهید و زیبایی خانه، سرعت انجام کارها و کیفیت را با محصولات فیلیپس تجربه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نمایندگی محصولات فیلیپس

فیلیپس هوم | Philips-home نمایندگی برند فیلیپس ، عرضه کننده کلیه محصولات این برند با کیفیت ، از جمله انواع لوازم خانه و آشپزخانه فیلیپس و لوازم بهداشتی و شخصی برقی با بهترین قیمت می باشد. به همراه خرید محصولات فیلیپس گارانتی 24 ماهه شرکت ایران فیلیپس را دریافت خواهید کرد. برای خرید اینترنتی آنلاین و خرید حضوری لوازم خانگی فیلیپس با بهترین قیمت با ما در تماس باشید.

آدرس :

خیابان ری - سه راه امین حضور - مجتمع تجاری خلیج فارس - طبقه منفی ۱ - واحد ۱۳۶

تلفن ثابت :

021-33546137

تلفن همراه :

09128457865

ایمیل :

info@philps-home.com

اسکرول به بالا