قیمت بهترین مخلوط کن فیلیپس

معرفی بهترین مدل مخلوط کن فیلیپس

بهترین مخلوط کن فیلیپس کدام مدل است؟ اگر به دنبال خرید مخلوط کن فیلیپس اصل هستید حتما این سوال شما هم هست که کدام مدل بهتر است! برای رسیدن به پاسخ در این مقاله با ما همراه باشید تا با بهترین و جدیدترین مخلوط کن های برند فیلیپس آشنا شوید.

وجود برندهای متنوع ایرانی و خارجی در بازار لوازم برقی آشپزخانه انتخاب را برای خریدار سخت کرده است. لوازم خانگی برند Philips یکی از برندهای خوشنام در حوزه لوازم خانگی به شمار می رود که در سراسر جهان طرفداران خود را دارد. یکی از لوازم آشپزخانه فیلیپس مخلوط کن است که در هر خانه ای جای خود را پیدا میکند. برای خرید بهترین مدل مخلوط کن فیلیپس باید با ویژگی ها و کارایی هر کدام از مدل ها آشنا شوید. سپس برحسب نیاز خود بهترین مدل مناسب خود را انتخاب کنید.

کیفیت مخلوط کن فیلیپس

مخلوط کن یک وسیله خوش دست و همه کاره و بادوام برای کارهای آشپزی است. انواع مخلوط کن فیلیپس در مدل ها و قیمت های مختلف در بازار عرضه شده است. اگر صحبتی با خریداران این محصولات داشته باشید متوجه می شوید که از کیفیت و کارایی این محصول رضایت بالایی دارند. این اعلام رضایت و پیشنهاد خرید محصول نشان دهنده قدرت و کیفیت مخلوط کن فیلیپس است.

قیمت مخلوط کن فیلیپس

از آنجایی که در کشور ما قیمت محصولات با نوسانات قیمت ارز تغییر می کند به همین دلیل نمیتوان قیمت ثابت و مشخصی را بیان کرد. این نکته را در نظر داشته باشید که به دلیل تحریم ها و ورود کالای قاچاق نمیتوان شاهد قیمت های پایین مخلوط کن فیلیپس ارزان بود.

قابلیت هایی از جمله قدرت موتور و جنس پارچ و آپشن های دیگری در قیمت انواع مخلوط کن فیلیپس موثر است. شما می توانید انواع مدل های آسیاب و مخلوط کن فیلیپس را به همراه قیمت و مشخصات با کلیک روی لینک مشاهده فرمایید.

بهترین مدل مخلوط کن فیلیپس کدام مدل است؟

مخلوط کن برند هلندی فیلیپس یکی از بهترین مخلوط کن های خارجی موجود در بازار ایران و جهان هستند. اختلاف قیمت مدل های مخلوط کن فیلیپس به دلیل قابلیت های متفاوت آنهاست و در کیفیت باهم تفاوتی ندارند. به دلیل کیفیت بالای محصولات این برند خارجی مردم برای خرید بهترین مدل مخلوط فیلیپس اشتیاق دوچندان دارند.

قیمت مخلوط کن فیلیپس

توان مصرفی

اگر بخواهیم مشخصات بهترین مخلوط کن فیلیپس را بطور کلی بیان کنیم ابتدا به توان بالای 500 وات آن اشاره می کنیم. چراکه قدرت بالای موتور مخلوط کن باعث می شود به هنگام کار با دستگاه فشار کمتری به آن وارد شود. مخصوصا اگر قصد استفاده برای تعداد نفرات بالا و استفاده مکرر از مخلوط کن را دارید باید موتور دستگاه قدرت کافی را داشته باشد.

پارچ مخلوط کن

از آنجایی که استفاده از مخلوط کن در تهیه غذا و انواع نوشیدنی و اسموتی استفاده می شود بنابراین ممکن است مواد غذایی با هر درجه سفتی مانند یخ در آن ریخته شود. مخلوط کن فیلیپس پارچ شیشه ای یا پیرکس و دیگر مدل ها در بازار موجود هستند که مقاوم تر از بقیه جنس ها می باشند. بهترین جنس آن است که به راحتی نشکند و یا در اثر کارکردن و هم خوردن مواد مختلف با دماهای متفاوت در آن، ترک نخورد. همچنین به مرور زمان تغییر رنگ ندهد و زرد و کدر نشود.

علاوه بر جنس پارچ، ظرفیت پارچ مخلوط کن هم از موارد دیگریست که اگر متناسب با تعداد خانواده خود انتخاب کنید میتوان گفت یکی از بهترین مخلوط کن های فیلیپس را خریداری کرده اید.

تیغه های مخلوط کن فیلیپس

تیغه های بهترین و جدیدترین مخلوط کن فیلیپس در دو جهت بالا و پایین برای یکدست مخلوط شدن همه ی مواد داخل پارچ قرار دارند. قابلیت جداسازی تیغه ، قابلیت شستشوی تیغه و ضدزنگ بودن تیغه های مخلوط کن از ویژگی های بهترین مخلوط کن فیلیپس Philips است.

مجهز به قفل ایمنی

درصورت خرید جدیدترین مخلوط کن فیلیپس متوجه خواهید شد که دستگاه مجهز به سیستم حفاظت الکتریکی و دارای قفل ایمنی می باشد. این قابلیت برای ایمنی بیشتر در زمان کار با مخلوط کن روی دستگاه تعبیه شده است.

موارد دیگری که هنگام خرید بهترین مدل مخلوط فیلیپس باید در نظر بگیرید سرعت چرخش 35000 دور در دقیقه و پشتیبانی از تکنولوژی PRO BLEND 6 است.

در ادامه به معرفی چند مورد از بهترین مخلوط کن های فیلیپس که از قوی ترین های این برند هستند می پردازیم:

مخلوط کن فیلیپس مدل HR3652/00 با سرعت چرخش خوب، چراغ ال ای دی، یخ خردکن، شستشوی خودکار، عملکرد لحظه ای pulse، امکان شستشوی قطعات جانبی، خاموش کن خودکار، سه کلید فشاری، تنظیم سرعت، پارچ شیشه ای، استیل ضدزنگ

مخلوط کن فیلیپس مدل HR2106 با امکان شستشوی قطعات جانبی در ماشین ظرفشویی، عملکرد لحظه ای، عملکرد ضربه ای، محفظه جمع آوری سیم، نشانگر قفل شدن مخزن بر روی بدنه و کیفیت مناسب بدنه دستگاه.

آسیاب و مخلوط کن فیلیپس مدل hr2191

مخلوط کن فیلیپس مدل HR3770

مخلوط کن و آسیاب کن فیلیپس مدل HR-1202/03

مخلوط کن فیلیپس مدل HR2056

مخلوط کن فیلیپس مدل HR3760

همه ی مدل های معرفی شده با توان مصرفی بالا، تیغه های قابل شستشو با قابلیت جدا شدن و در نوع خود بهترین مخلوط کن فیلیپس هستند. شما میتوانید با توجه به بودجه و نیاز خود برای خرید بهترین و جدیدترین مدل مخلوط کن فیلیپس با بهترین قیمت و گارانتی معتبر از فروشگاه فیلیپس هوم اقدام فرمایید. در صورت هر گونه سوال و نیاز به راهنمایی از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید.

جمع بندی

در این مطلب به معرفی بهترین مخلوط کن فیلیپس پرداختیم. تا کسانی که برای خرید مخلوط کن برند فیلیپس سردرگم هستند بتوانند انتخاب مناسبی کرده باشند. بدون شک Philips از معتبرترین برندهای لوازم خانگی در جهان می باشد و خرید هر مدلی از آن میتواند انتخابی هوشمندانه باشد. برای خرید بهترین مدل مخلوط کن فیلیپس باید به قدرت موتور دستگاه و قابلیت هایی نظیر عملکرد تنظیم سرعت و جنس پارچه و تیغه ها توجه داشته باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نمایندگی محصولات فیلیپس

فیلیپس هوم | Philips-home نمایندگی برند فیلیپس ، عرضه کننده کلیه محصولات این برند با کیفیت ، از جمله انواع لوازم خانه و آشپزخانه فیلیپس و لوازم بهداشتی و شخصی برقی با بهترین قیمت می باشد. به همراه خرید محصولات فیلیپس گارانتی 24 ماهه شرکت ایران فیلیپس را دریافت خواهید کرد. برای خرید اینترنتی آنلاین و خرید حضوری لوازم خانگی فیلیپس با بهترین قیمت با ما در تماس باشید.

آدرس :

خیابان ری - سه راه امین حضور - مجتمع تجاری خلیج فارس - طبقه منفی ۱ - واحد ۱۳۶

تلفن ثابت :

021-33546137

تلفن همراه :

09128457865

ایمیل :

info@philps-home.com

اسکرول به بالا