معرفی بهترین جارو فیلیپس

برند فیلیپس philips در راستای سبک زندگی مدرن و آسان بهترین مدل های جاروبرقی و جارو شارژی فیلیپس را روانه بازار کرده است. اگر میخواهید بدانید خرید جاروبرقی فیلیپس خوبه یا نه باید بدانید که محصولات این برند از کیفیت و استقامت بالا برخوردارند. مدل های جارو فیلیپس با قابلیت هایی مانند فیلتراسیون HEPA ، کنترل های الکترونیکی ، سیستم های خودکار و … تولید شده اند. انواع جارو فیلیپس در نوع جاروبرقی کیسه دار و بی کیسه ، جارو شارژی و جارو رباتیک فیلیپس در بازار موجود می باشند.

اگر قصد خرید بهترین جارو فیلیپس را دارید در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین انواع جاروبرقی فیلیپس در بازار ایران  بپردازیم.

جارو برقی فیلیپس ساخت کجاست

دفتر مرکزی برند فیلیپس کشور هلند می باشد اما در بیش از 100 کشور با حدود 7000 کارمند مشغول فعالیت است. از جمله کشورهای تولیدکننده محصولات فیلیپس مالزی و مجارستان و لهستان و چین است. اگر چه قیمت جاروبرقی فیلیپس ساخت چین پایین تر است اما کیفیت ساخت کالاها در کشورهای مختلف باهم تفاوت ندارد و همگی از موارد باکیفیت ساخته می شوند. جاروبرقی فیلیپس اصلی هلند به دلیل تحریم ها و محدودیت های واردات کالا به سختی در ایران یافت می شود. بیشتر مدل های پرفروش و قدرتمند فیلیپس در ایران از جمله جاروبرقی های بدون کیسه و شارژی فیلیپس ساخت چین هستند. برای اطلاع از محل ساخت هر مدل به برچسب روی کالا مراجعه کنید.

 

کیفیت جاروبرقی فیلیپس

جاروبرقی های فیلیپس به دلیل وزن بسیار کم، برای کسانی که در خانه های بزرگ یا دو طبقه زندگی می‌کنند مناسب است، زیرا به راحتی قابل حمل و جابجاشدن است.

قیمت جاروبرقی فیلیپس مقرون به صرفه است و در عین حال انرژی کمی مصرف می‌کند. از این جهت می تواند گزینه ای عالی برای کسانی که بودجه کمی دارند باشد.

شرکت فیلیپس از مواد اولیه مناسب و با کیفیت برای ساخت جارو های خود استفاده کرده است به همین علت بدنه جاروبرقی فیلیپس طول عمر بالا و عملکرد قابل قبولی دارد.

خرید بهترین مدل جاروبرقی فیلیپس به دلیل قدرت موتور بالای آنها گزینه ایده آلیست.

برخلاف سایر جاروبرقی ها که سروصدای زیادی دارند صدای جاروبرقی های فیلیپس نسبتا پایین تا کمترین حد ممکن است.

رنگبندی های جذاب ، طراحی استاندارد و زیبا ، وزن کم و مناسب جاروبرقی های فیلیپس باعث شده هر فردی با هر سلیقه ای بتواند جارو متناسب با نیاز خود را پیدا کند.

همچنین انواع جارو فیلیپس طراحی جمع و جور دارند و ملحقات تمیز کننده اضافی آن در دسته جارو ادغام شده اند، این باعث می شود فضای کمی را اشغال کند برای کسانی که دغدغه جا دارند.

خرید بهترین جاروبرقی فیلیپس

بهترین جاروبرقی فیلیپس

برای خرید بهترین جارو برقی فیلیپس باید به چند مورد توجه داشته باشید. انواع جاروبرقی فیلیپس در مدل های مختلف از جمله کیسه ای ، بدون کیسه ، جارو رباتیک ، دستی و شارژی وجود دارند. توان مکش، قدرت موتور بالا، طراحی و وزن، صدا، ظرفیت مخزن، قیمت و فیلتر جاروبرقی فیلیپس از عوامل موثر در انتخاب هستند. اگر بخواهیم بهترین جارو های فیلیپس را در دسته های مختلف نام ببریم می توان به این اسامی اشاره کرد:

جاروبرقی کیسه ای فیلیپس

Philips Performer Ultimate

Philips SpeedPro Max Aqua

دو مدل از پرفروش ترین و بهترین جاروبرقی های فیلیپس از نوع کیسه ای جاروی فیلیپس مدل FC 9170 و جارو برقی  FC 9174 فیلیپس است. اگر بخواهیم تفاوت جاروبرقی فیلیپس 9170 و 9174 را مختصر نام ببریم موارد زیر را شامل می شود:

تفاوت جاروبرقی فیلیپس 9170 و 9174

جارو برقی فیلیپس 9174 قدرت مکش بیشتره 750 وات با قابلیت تنظیم قدرت مکش را دارد. هر دو با  فیلتر HEPA 13 ذرات معلق در هوا را تا 99.97% جذب می کند. ظرفیت مخزن هر دو جاروبرقی philips 4 لیتر است. با این تفاوت که جارو برقی فیلیپس مدل 9174 دارای کیسه ضد حساسیت است که برای افراد مبتلا به آلرژی مناسب است. قیمت جاروی فیلیپس 9170 به دلیل قابلیت های کمتر پایین تر است. در مشخصات جاروبرقی فیلیپس 9174 اصل آمده است که روی برس جارو چراغ LED دارد برای تمیز کردن سطح تاریک و تیره بسیار کاربردی عمل میکند.

 

جاروبرقی بدون کیسه فیلیپس

Philips SpeedPro Max :

بالاترین نوع جاروبرقی فیلیپس مدل SpeedPro Max با مکش 3600 پاسکال و فیلتر HEPA 13 و برس TriActive LED گرد و غبار را از سطوح مختلف تمیز می کند. عمر طولانی باتری لیتیوم یونی 25.2 ولتی با شارژ آسان و مخزن گرد و غبار 0.6 لیتری با قابلیت شستشو آن را به یکی از بهترین جارو های فیلیپس تبدیل کرده است. از این جاروبرقی بدون کیسه فیلیپس می توانید 65 دقیقه استفاده کنید و بعد از این تایم دستگاه نیاز به شارژ مجدد دارد.

Philips AquaTrio Pro :

جارو شارژی فیلیپس جاروکشی، تی کشی و خشک کردن را به طور همزمان انجام می دهد. یکی از بهترین انواع جارو شارژی فیلیپس با قدرت مکش 10000 پاسکال و فیلتر HEPA 13 و برس TriActive XL میباشد. جارو شارژی عصایی فیلیپس با مخزن آب 0.8 لیتری گرد و غبار و مایعات را از سطوح مختلف پاک می کند. قابلیت شست و شوی آسان و شارژ راحت و سریع از مزایای این جارو شارژی بخارشوی فیلیپس است.

Philips AquaTrio Pro

جاروبرقی رباتیک فیلیپس

Philips SpeedPro Max Aqua :

جاروبرقی رباتیک فیلیپس مدل SpeedPro Max Aqua جاروبرقی 2 در 1 است یعنی قابلیت جاروکشی و تی کشی را همزمان دارد. قدرت مکش این جارو رباتیک فیلیپس 3600 پاسکال و دارای مخزن آب 260 میلی لیتری می باشد. این لوازم خانگی سازگار با دستیار صوتی و با ناوبری لیزری در تمام نقاط خانه حرکت می کند. با استفاده از برنامه تلفن همراه جارو رباتیک فیلیپس میتوان از این گزینه همه کاره و قدرتمند برای تمیز کردن همه سطوح از جمله سطوح سخت و فرش های نازک به آسانی استفاده کرد.

قیمت بهترین مدل جارو فیلیپس

Philips 3600 Series :

جارو رباتیک دو در یک فیلیپس با قابلیت جاروکشی و طی کشیدن همزمان و قدرت مکش 2000 پاسکال دارای سیستم Smart Navi 3.0 است که به آن امکان می دهد تا به طور موثر در خانه شما حرکت کند. مخزن آب بهترین جارو برقی فیلیپس مدل 3600 Series گنجایش نگهداری 260 میلی لیتر آب را دارد. جارو رباتیک 3600 Series سازگار با دستیار صوتی و برنامه تلفن همراه بخوبی هر سطحی را تمیز می کند.

 

جاروبرقی دستی فیلیپس

Philips SpeedPro Max

Philips Series 3000 :

جارو دستی شارژی فیلیپس Series 3000 دارای یک باتری لیتیوم یونی 25.2 ولتی است که تا 65 دقیقه کار می کند. این جارو دستی بدون کیسه فیلیپس با توان مکش 3600 پاسکال و یک برس TriActive LED و فیلتر HEPA 13 انتخابی سبک و قدرتمند برای تمیز کردن خانه های کوچک و بزرگ است.

Philips 3000 Series

جاروبرقی شارژی فیلیپس

 Philips SpeedPro Max Aqua

Philips Series 3000

 

جمع بندی

خرید بهترین جاروبرقی فیلیپس میتواند کمک زیادی به نظافت منزل کند. چرا که متناسب با تکنولوژی و نیاز مردم طراحی و تولید شده اند. استفاده از مواد اولیه باکیفیت در ساخت، انجام فرآیندهای کنترل کیفیت و خدمات پس از فروش خرید جارو فیلیپس را به یک انتخاب ایده آل تبدیل کرده است. اگر قصد خرید جاروبرقی فیلیپس ارزان قیمت مناسب را دارید با کلیک روی لینک میتوانید انواع جارو فیلیپس را به همراه مشخصات مشاهده فرمایید. نمایندگی فیلیپس هوم محصولات خود را با بهترین قیمت و گارانتی 24 ماهه شرکت فیلیپس ارائه می کند. در این مقاله به معرفی چند مدل جارو فیلیپس پرداختیم تا راهنمایی مفیدی باشد برای کسانی که قصد خرید بهترین نوع جاروبرقی فیلیپس با کیفیت را دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نمایندگی محصولات فیلیپس

فیلیپس هوم | Philips-home نمایندگی برند فیلیپس ، عرضه کننده کلیه محصولات این برند با کیفیت ، از جمله انواع لوازم خانه و آشپزخانه فیلیپس و لوازم بهداشتی و شخصی برقی با بهترین قیمت می باشد. به همراه خرید محصولات فیلیپس گارانتی 24 ماهه شرکت ایران فیلیپس را دریافت خواهید کرد. برای خرید اینترنتی آنلاین و خرید حضوری لوازم خانگی فیلیپس با بهترین قیمت با ما در تماس باشید.

آدرس :

خیابان ری - سه راه امین حضور - مجتمع تجاری خلیج فارس - طبقه منفی ۱ - واحد ۱۳۶

تلفن ثابت :

021-33546137

تلفن همراه :

09128457865

ایمیل :

info@philps-home.com

اسکرول به بالا