4 علت بخار ندادن اتو فیلیپس

4 علت بخار ندادن اتو فیلیپس | علل رایج بخار ندادن اتو بخار فیلیپس

امروزه با توجه به پیشرفت جوامع و علاقه بسیاری از ما به پوشیدن لباس‌های مرتب و آراسته، نیاز به داشتن ابزار کار راه اندازی مانند اتو بخار فیلیپس چندین و چند برابر شده است. شاید از خودتان بارها پرسیده باشید بخاری که از اتو خارج می‌شود چه مزیت‌هایی دارد؟ در پاسخ به این سوال، باید گفت بخاری که از اتو خارج می‌شود، به صاف شدن چروک‌های لباس کمک بسیار زیادی می‌کند، به طوری که یک مدت پس از استفاده کردن از آن، ترجیحتان این است که همیشه از اتوبخار استفاده نمایید.

دلیل بخار ندادن اتو فیلیپس

در بعضی از موارد، پیش می‌آید که اتو بخار فیلیپس دیگر مثل ساعت، دقیق کار نمی‌کند و دچار مشکلاتی می‌شود. به عنوان مثال، شاید برای شما هم پیش آمده باشد که اتو بخار فیلیپس نازنینی که مدت زیادی هم از خرید آن نمی‌گذرد، به یک‌باره یا به تدریج به هنگام اتو کردن لباس، بخاری از آن خارج نشود و در این زمان، ممکن است نگران شوید و سوالات زیادی بپرسید. برای مثال، چگونه برای تعمیر کردن اتو بخار فیلیپس کنم؟ در این مورد بهتر است در ابتدا علت بخار ندادن اتو فیلیپس را بررسی کنیم و در مورد این‌که چگونه آن را تعمیر کنیم بحث کنیم. برای پی بردن به دلایل بخار ندادن اتو فیلیپس تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

چه دلایلی باعث بخار نکردن اتو فیلیپس می‌شود؟

دلایل زیادی ممکن است باعث خرابی اتو بخار فیلیپس شود و این تصور را در شما ایجاد کنند که چه اتفاق بدی افتاده است. مخصوصا هنگامی که مشکل بخار ندادن اتو فیلیپس رخ می‌دهد، ممکن است شما را حسابی نگران کند و به فکر پیدا کردن راه حل بیندازد. بهتر است بگوییم که جای نگرانی نیست. در ادامه این مقاله، به بررسی کردن و توضیح دادن مواردی که باعث ایجاد مشکل در تولید بخار توسط اتو فیلیپس می‌شوند، می‌پردازیم.

چرا اتو فیلیپس بخار نمی کند

1. عدم وجود آب کافی در مخزن اتو بخار فیلیپس

یکی از دلایل اصلی، که باعث می‌شود بخار از اتو فیلیپس خارج نشود، خالی بودن یا کم آب بودن مخزن آب آن است. توجه کنید که میزان آب در مخزن اتو بخار فیلیپس نباید از حد مشخص شده‌ای، کم‌تر باشد. بنابراین اولین موردی که به هنگام بخار ندادن اتو فیلیپس باید بررسی کنید، سطح آب درون مخزن آن است. پس از این‌که مخزن اتو فیلیپس را به اندازه کافی پر آب کردید و از آن استفاده کردید، حواستان باشد که اتو بخار فیلیپس را با آن حجم از آب که درون مخزن آن است، رها نکنید. شاید بپرسید که چرا؟ به این دلیل که اکثر اتو بخارهای فیلیپس دارای مخزن‌های نسبتا بزرگی برای استفاده چندین و چند باره هستند و در صورت عدم خروج آب اضافه از مخزن آن، به دلیل وجود املاح و ناخالصی در آب لوله‌کشی، منجر به ایجاد رسوب در اتو بخار فیلیپس دوست داشتنی شما می‌شود که این خود دلیلی بر مشکل بخار ندادن اتو فیلیپس است.

2. ایجاد رسوبات در مخزن و منافذ اتو بخار فیلیپس

یکی از دلایل رایج بخار نکردن اتو فیلیپس، ایجاد رسوب در مخزن و منافذ اتو است که مانع از خروج بخار آب از آن می‌شود. به این دلیل که آب لوله کشی دارای املاح است، استفاده از آن برای اتو کردن لباس‌ها با اتو بخار فیلیپس، منجر به ایجادرسوبات آهک در مخزن و مجراهای خروج بخار آب از اتو می‌شود. برای حل این مشکل، می‌توان رسوبات را از اتو بخار خارج کرد و راه خروج بخار آب از اتو را باز کرد. همچنین می‌توان برای جلوگیری از ایجاد این مشکل، از آب مقطر برای پر کردن مخزن آب اتو بخار فیلیپس استفاده نمود.

3. تنظیم دمای نامناسب اتو بخار فیلیپس

تمام انواع اتوهای بخار نیاز به یک دمای حداقلی برای ایجاد بخار آب به هنگام اتو زدن لباس‌ها دارند. زمانی که دمای اتو بخار فیلیپس شما کم‌تر از میزانی باشد که در آن دما شروع به تولید بخار می‌نماید، لازم است تا دمای اتو بخار فیلیپس را به آن حد برسانید تا شروع به تولید بخار نماید. البته به این نکته نیز توجه بفرمایید که در اتو بخار هوشمند، چنین مشکلی وجود ندارد و در آن‌ها با بررسی کردن جنس پارچه، به طور اتوماتیک دما در اندازه مناسب برای اتو زدن قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است، برای اتو کردن لباس‌هایی که جنس حساسی دارند، مانند حریر و ابریشم، درجه حرارت اتو باید در میزان بسیار پایینی قرار داشته باشد تا به الیاف آن‌ها آسیبی وارد نشود. این دمای پایین نیز ممکن است مانع ایجاد بخار در اتو شود. بنابراین یکی از اصلی‌ترین دلایل بخار ندادن اتو بخار فیلیپس عدم تنظیم دمای مناسب است.

4.وجود اشکال در ترموستات اتو بخار فیلیپس

در بعضی از موارد، دیده شده است که وجود اشکال در ترموستات، دلیل بخار نکردن اتو فیلیپس است و در واقع به عنوان مشکل اصلی تلقی می‌شود. چرا که یکی از مهم‌ترین وظایف ترموستات ثابت نگه داشتن دمای اتو، با قطع و وصل کردن المنت است. اما اولویت بررسی کردن درستی یا خرابی ترموستات اتو، آخرین مرحله در بررسی مشکل بخار نکردن اتوهای فیلیپس است. در واقع، اگر تمام موارد بالا را برای بخار ندادن اتو فیلیپس بررسی فرمودید و در نهایت، رفع مشکل بخار نداشتن اتو فیلیپس حاصل نشد، لازم است تا ترموستات اتو را بررسی و در صورت وجود مشکل در آن، نسبت به تعمیر یا تعویض این قطعه اقدام نمایید.

جمع‌بندی

در این مقاله از نمایندگی رسمی فیلیپس به بررسی علت‌های بخار نکردن اتو فیلیپس و رفع آن‌ها پراختیم. برای رفع مشکل بخار ندادن اتو فیلیپس، لازم است ابتدا مواردی از قبیل میزان آب موجود درون مخزن اتو، میزان دمای مناسب برای اتو، خارج کردن املاح و رسوبات باقی‌مانده در مخزن و سالم بودن ترموستات اتو، مورد بررسی قرار گیرند. همچنین بهتر است برای جلوگیری از ایجاد مشکل بخار ندادن اتو فیلیپس و عدم ایجاد رسوب در آن، از آب مقطر برای پر کردن مخزن آن استفاده کنیم. معمولا اتوهای بخار در یک دمای مشخصی شروع به بخار کردن می‌نمایند، بنابراین بهتر است دمای اتو به درستی تنظیم شود تا در دمای مناسب بخار به راحتی ایجاد شود. اگر تمام این موارد به انضمام عدم وجود رسوب در اتو بخار فیلیپس مورد بررسی قرار گرفتند و همچنان مشکل تولید بخار در اتو فیلیپس به قوت خود باقی بود، بهتر است سری به ترموستات اتو بزنیم و آن را مورد بررسی قرار دهیم و در صورت نیاز، برای تعمیر اتو بخار فیلیپس اقدام نماییم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نمایندگی محصولات فیلیپس

فیلیپس هوم | Philips-home نمایندگی برند فیلیپس ، عرضه کننده کلیه محصولات این برند با کیفیت ، از جمله انواع لوازم خانه و آشپزخانه فیلیپس و لوازم بهداشتی و شخصی برقی با بهترین قیمت می باشد. به همراه خرید محصولات فیلیپس گارانتی 24 ماهه شرکت ایران فیلیپس را دریافت خواهید کرد. برای خرید اینترنتی آنلاین و خرید حضوری لوازم خانگی فیلیپس با بهترین قیمت با ما در تماس باشید.

آدرس :

خیابان ری - سه راه امین حضور - مجتمع تجاری خلیج فارس - طبقه منفی ۱ - واحد ۱۳۶

تلفن ثابت :

021-33546137

تلفن همراه :

09128457865

ایمیل :

info@philps-home.com

اسکرول به بالا