با غذاساز فیلیپس چه چیزهایی می توان درست کرد؟

با غذاساز فیلیپس چه چیزهایی می‌توان درست کرد؟

با غذاساز فیلیپس می‌توان انواع سس‌ها، پوره‌ها، سوپ‌ها، آش‌ها، سوسیس و کالباس‌های خانگی و انواع بسیار متفاوت دیگری از غذا را تهیه کرد. همچنین با کمک غذاساز فیلیپس می‌توان طیف وسیعی از غذاهای متنوع از قبیل مربا، کمپوت، شیره‌های خوشمزه، پوره گوجه‌فرنگی، انواع نوشیدنی‌ها و عصاره‌های گیاهی، سالاد، دسر، موس و… را تهیه کرد. در واقع غذاساز فیلیپس یکی از وسایل ضروری و لازم برای هر آشپزخانه‌ای اعم از صنعتی یا داخل منزل است. با این وسیله می‌توان غذاهای بسیار خوشمزه تهیه کرد و از نوش جان کردن آن‌ها نهایت لذت را برد. این غذاساز را می‌توان جایگزین انواع متفاوتی از لوازم و ابزار درون آشپزخانه کرد. برای مثال با غذاساز چندکاره فیلیپس می‌توان تمام کارهای آشپزی از قبیل له کردن، آب‌گیری کردن، آسیاب و مخلوط کردن را انجام داد. با خرید یک غذاساز فیلیپس می‌توان انواع متنوعی از غذاها را در کم‌ترین زمان ممکن آماده کرد و با کم‌ترین میزان خستگی به آشپزی پرداخت.

کابرد غذاساز فیلیپس

مزیت غذاساز فیلیپس

یکی از مهم‌ترین مزایای خرید غذاساز فیلیپس صرفه‌جویی در زمان لازم برای پخت غذاهای سالم و خوشمزه است. از مهم‌ترین کاربردهای غذاساز فیلیپس، می‌توان به این نکته اشاره کرد که دیگر نیازی نیست زمان زیادی را صرف پخت غذا نمایید. مخصوصا زمانی که مهمانی خاص و ویژه‌ای دارید، می‌توان با کمک غذاساز فیلیپس برای تعداد بیش‌تری مهمان، در زمان کوتاه‌تری غذاهای خوشمزه‌تری پخت. با خرید غذاساز فیلیپس می‌توانید طیف متنوع و وسیعی از غذاها را برای جمعیت کم یا زیاد تهیه بفرمایید. به هنگام خرید غذاساز فیلیپس، نکته مهمی که باید مدنظر قرار دهید این است که طبق نیاز خود دستگاه را انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر در منزل خود چرخ گوشت دارید، می‌توانید انواعی از غذاساز را انتخاب کنید که چرخ گوشت ندارد. همچنین در صورت داشتن آسیاب، آبمیوه‌گیری و… که شرایط مشابه است. البته از این موضوع نمی‌توان چشم‌پوشی کرد که داشتن تمام این دستگاه‌ها در یک غذاساز لذت وصف‌ناپذیر دیگری دارد.

غذاساز فیلیپس مدل Philips hr7530، غذاساز فیلیپس مدل Philips hr7778 و غذاساز فیلیپس مدل Philips hr7520 از مدل‌های کاربردی غذاساز هستند که برای تهیه انواع دسر و غذا با کیفیت بالا می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

راهنمای استفاده از غذاساز فیلیپس

برای استفاده از غذا ساز فیلیپس به یک نکته باید توجه نمایید و آن این است که، غذاساز فیلیپس دارای انواع متفاوتی است که هر کدام دارای ویژگی‌های متفاوتی نیز هستند، اما در اکثر موارد، بسیاری از مدل‌های غذاساز فیلیپس، مانند یک‌دیگر مونتاژ می‌شوند. اگر بخواهیم یک دستورالعمل برای استفاده از غذاساز و خردکن فیلیپس ارایه دهیم، به این شکل شروع کنید که کاسه پلاستیکی را روی قاعده غذاساز فیلیپس قرار دهید، تیغه را در جای خود محکم کنید. برای اطمینان حاصل کردن از درست قرار گرفتن کاسه غذاساز فیلیپس روی قاعده، کاسه را مقداری تکان دهید و مطمین شوید که در جای درستی قرار گرفته است. بهتر است به هنگام مونتاژ قطعات غذاساز چندکاره فیلیپس یا حتی تعویض قطعات، آن را متصل به برق نگه ندارید و صبر کنید تا کار شما تماما انجام شود، سپس دستگاه را به پریز برق متصل کنید.

تهیه غذا با غذاساز فیلیپس

نکات مهم در استفاده از غذاساز Philips

در تهیه بعضی از انواع غذاها از ما خواسته می‌شود که تمام مواد را به شکل هم‌زمان به دستگاه اضافه و مخلوط کنیم. بهتر است مواد را قبل از بستن در غذاساز و روشن کردن آن به غذاساز اضافه کنیم. اگر قصد دارید مایعات درون غذاساز بریزید، هرگز اجازه ندهید سطح مایعات از علامت full روی دستگاه بالاتر رود. در صورت ریختن غذاهای مایع از قبیل سوپ داخل دستگاه، بهتر است اجازه هید تا دمای اتاق خنک شوند و سپس آن‌ها را به غذاساز چندکاره فیلیپس اضافه نمایید. همچنین بهتر است برای بهتر مخلوط شدن مواد و قطعات بزرگ، آن‌ها را به قطعات کوچک‌تر خرد کنیم تا بهتر و عالی‌تر مخلوط شوند.

غذاساز چند کاره فیلیپس، دارای سوراخی مرکزی درون کاسه است که دلیل محکمی برای پر نکردن بیش از حد کاسه از مواد غذایی است تا غذاساز فیلیپس بتواند به خوبی آن‌ها را با یک‌دیگر مخلوط نماید. پس از این‌که مواد غذایی مورد نظر خود را درون غذاساز چندکاره فیلیپس قرار دادید، بهتر است در آن را محکم ببندید و مراحل آماده سازی غذا را شروع بفرمایید. دکمه پالس غذاساز و دکمه‌های اجرا و انجام کار، برای خرد کردن، مایع یا حتی مخلوط کردن غذا به کار می‌روند. پس از روشن کردن دستگاه، مواد به طور بی‌وقفه ترکیب می‌شوند تا ماده‌ای یک‌دست یا سس خوشمزه‌ای بدون داشتن تکه و قطعات بزرگ درون آن در نهایت تولید شوند.

دکمه پالس در غذاساز فیلیپس، برای خرد کردن غذا به کار می‌رود. در استفاده از غذاساز فیلیپس، به هنگام مخلوط کردن مواد، دکمه پالس را در فواصل زمانی ۱ ثانیه‌ای پایین نگاه دارید تا مواد غذایی به صورتی که شایسته است خرد شوند. در بعضی از انواع غذاسازهای فیلیپس، دکمه‌های بیش‌تری وجود دارد که با مراجعه به دستورالعمل همراه آن، می‌توانید نحوه استفاده از آن‌ها را به طور دقیق متوجه شوید.

استفاده از غذاساز فیلیپس

 

جمع‌بندی

غذاساز فیلیپس از آن دسته دستگاه‌هایی است که برای هر نوع آشپزخانه‌ای لازم است.

از غذاساز چندکاره فیلیپس استفاده‌های زیادی می‌توان کرد. از چرخ کردن گوشت تا خرد کردن، آبمیوه‌گیری، ترکیب کردن غذاهای مایع مانند سوپ و… . به هنگام استفاده از این غذاساز می‌توان اطمینان داشت که در کم‌ترین زمان ممکن امکان تهیه غذا و آشپزی برای شما فراهم شده است. در این غذاساز انواع متفاوت غذا را می‌توان تهیه کرد، از ورز دادن خمیر، تهیه پوره سیب‌زمینی، تهیه کره و آجیل بادام‌زمینی، بریدن و خرد کردن مواد غذایی، تهیه آبمیوه، سالاد، سس، دسر، موس، سوسیس و کالباس خانگی، مواد اولیه لازم برای مربا و کمپوت، نوشیدنی و عصاره‌های گیاهی و سایر غذاهای خوش طعم و مزه که زبان از بیان طعم و مزه آن‌ها قاصر است. این دستگاه دارای تیغه‌های متفاوتی از قبیل تیغه‌های ورز دادن و… است که بسته به مساله مورد نیاز خود می‌توانید از هر یک استفاده نمایید.

به هنگام خرید این دستگاه، اگر در منزل چرخ گوشت، آبمیوه‌گیری یا آسیاب و… دارید، می‌توانید غذاساز چندکاره فیلیپس را بخرید که فاقد این امکانات است تا در هزینه‌هایتان تا حد زیادی صرفه‌جویی شود. به هنگام مونتاژ غذاساز چندکاره فیلیپس، بهتر است دوشاخه آن را از پریز جدا نمایید و با خیال راحت ابزار و وسایل مورد نیاز این دستگاه را سر هم نمایید. غذاساز چندکاره فیلیپس فوق‌العاده پرطرفدار است و آشپزی را برای شما راحت می‌نماید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نمایندگی محصولات فیلیپس

فیلیپس هوم | Philips-home نمایندگی برند فیلیپس ، عرضه کننده کلیه محصولات این برند با کیفیت ، از جمله انواع لوازم خانه و آشپزخانه فیلیپس و لوازم بهداشتی و شخصی برقی با بهترین قیمت می باشد. به همراه خرید محصولات فیلیپس گارانتی 24 ماهه شرکت ایران فیلیپس را دریافت خواهید کرد. برای خرید اینترنتی آنلاین و خرید حضوری لوازم خانگی فیلیپس با بهترین قیمت با ما در تماس باشید.

آدرس :

خیابان ری سه راه امین حضور پاساژ امین حضور طبقه همکف پلاک 31

تلفن ثابت :

02136628311

تلفن همراه :

09128457865

ایمیل :

info@philps-home.com

اسکرول به بالا