اصول خشک کردن میوه در سرخ کن بدون روغن فیلیپس

چگونه در سرخ کن فیلیپس میوه خشک کنیم؟

میوه خشک یک خوراکی خوشمزه، همه‌پسند، مفید و مقوی است که طرفداران زیادی دارد. همان‌طور که می‌دانید روش‌های زیادی برای خشک کردن میوه وجود دارد. از خشک کردن میوه به شکل طبیعی و زیر آفتاب گرفته تا استفاده از سرخ کن فیلیپس برای خشک کردن میوه، استفاده از دستگاه میوه خشک کن، استفاده از فر و… ،که همه و همه روش‌هایی نسبتا رایج به حساب می‌آیند. یکی از روش‌های رایج که اخیرا محبوب شده است، خشک کردن میوه در سرخ کن فیلیپس است. خشک کردن میوه به شکل بدون روغن در دستگاه سرخ کن فیلیپس کاری بسیار ساده و دوست‌داشتنی است که با حفظ خواص و ویژگی‌های مثبت میوه‌ها، در عرض چند ساعت، میوه‌خشک‌هایی بی‌نظیر و خوشمزه برای شما ایجاد می‌کند. برای آموختن نحوه استفاده از سرخ‌کن فیلیپس برای ساختن و تولید میوه‌خشک در این دستگاه بی‌نظیر، در این مقاله از نمایندگی فیلیپس همراه ما باشید.

آموزش خشک کردن میوه در هواپز فیلیپس

روش خشک کردن میوه در سرخ کن Philips

برای خشک کردن میوه در سرخ کن فیلیپس 9270، سرخ کن فیلیپس 9280 و سایر مدل‌های سرخ کن فیلیپس، بهتر است در ابتدای امر، روش درست خشک کردن میوه را بیاموزید. در صورت آموختن روش خشک کردن میوه به طور کلی، خواهید آموخت که چگونه از دستگاه خشک کن میوه به شکل مستقیم یا از دستگاه سرخ کن فیلیپس و بدون روغن برای این کار استفاده کنید. برای خشک کردن میوه در دستگاه سرخ کن فیلیپس بهتر است به شیوه‌ای که در ادامه قید می‌کنیم، عمل کنید. در ابتدا باید دستگاه سرخ کن فیلیپس را تمیز بفرمایید و به طور کامل مخزن‌ها و فیلترهای آن را پاکسازی کنید تا مواد غذایی و چربی‌های باقی‌مانده در آن پاکسازی شوند. این پاکسازی امری ضروری برای جلوگیری از بوی غیرطبیعی گرفتن میوه‌های خشک شده است. پس از انجام پاکسازی سرخ کن فیلیپس از انواع روغن و موادغذایی، 2 انتخاب دارید. اولین انتخاب شما این است که مقدار بسیار کمی روغن در سرخ کن فیلیپس بریزید و سپس میوه‌ها را درون آن قرار دهید تا خشک شوند یا این که بدون روغن این کار را انجام دهید. برای آماده کردن میوه‌ها به شکلی مناسب برای خشک شدن، می‌توانید آن‌ها را به شکل ورقه ورقه دربیاورید و سپس برای خشک کردن آن‌ها در سرخ کن فیلیپس اقدام کنید.

خشک کردن میوه با سرخ کن فیلیپس

نحوه برش زدن میوه‌ها برای خشک کردن درون سرخ کن فیلیپس

حتما این نکته را در نظر داشته باشید که نحوه برش زدن میوه‌ها برای قرار دادن آن‌ها درون سرخ کن فیلیپس 9252، سرخ کن فیلیپس 9200 و سرخ کن فیلیپس 9285/93 تاثیر زیادی در کیفیت میوه خشک‌های حاصل شده دارد. نحوه برش زدن استاندارد میوه‌ها به این شکل است که نباید بیش از حد لازم نازک یا ضخیم برش داده شوند. شاید به نظر نکته زیاد مهمی نیاید، اما این مساله دارای اهمیت بسیار بالایی است. در صورتی که میوه‌ها به شکل ورقه‌های بسیار نازکی دربیایند، پس از قرارگیری در دستگاه سرخ کن فیلیپس و اعمال حرارت بر آن‌ها، در صورتی که میوه‌ها بیش از حد لازم برش داده شوند، پس از خشک شدن به شکل ترد و چیپسی درمی‌آیند که ممکن است مورد علاقه افراد زیادی نباشد. همچنین اگر میوه‌ها به صورت ناهمگن یا ضخیم برش داده شوند، احتمال این‌که درون همه آن‌ها به اندازه کافی خشک نشود، وجود دارد. اگر میوه‌‌ها به اندازه کافی خشک نشوند، نمی‌توان آن‌ها را برای مدت زمان معقولی به عنوان میوه خشک ذخیره کرد و مورد استفاده قرار داد. بنابراین لازم است میوه‌ها را حتما در اندازه‌های نسبتا مساوی و به اندازه برش دهید و سپس برای تهیه میوه خشک در دستگاه سرخ‌کن فیلیپس قرار دهید.

خشک کردن میوه در سرخ کن فیلیپس

مزایای استفاده از سرخ کن فیلیپس برای خشک کردن میوه‌ها

استفاده از دستگاه سرخ کن فیلیپس برای تولید میوه خشک، دارای مزیت‌های زیادی است که در ادامه به تعدادی از آن‌ها اشاره می‌کنیم. یکی از مزیت‌های استفاده از دستگاه سرخ کن فیلیپس در مقایسه با دستگاه میوه خشک کن، امکان خشک کردن طیف وسیعی از میوه‌هاست. این در حالی است که در دستگاه میوه خشک‌کن می‌توان انواع معدودی از میوه‌ها را خشک کرد و در این زمینه محدودیت نسبتا زیادی وجود دارد. اما در دستگاه سرخ کن فیلیپس می‌توان تعداد زیاد و متنوعی از میوه‌ها را با کیفیت بالا، سرعت مناسب و بدون روغن خشک کرد و از نوش جان کردن آن‌ها لذت برد. مزیت دیگر استفاده از سرخ کن فیلیپس برای خشک کردن میوه‌ها، نیاز به زمان کم‌تر برای خشک کردن میوه‌ها است. این نکته نیاز به صرف زمان کم‌تر برای خشک کردن میوه‌ها و امکان خشک کردن انواع متنوعی از میوه‌ها درون سرخ کن فیلیپس، منجر به صرفه‌جویی در هزینه‌ها و عدم نیاز به خرید تعداد زیادی دستگاه میوه خشک‌کن برای تهیه کردن انواع میوه خشک‌ می‌شود.

خشک کردن میوه در هواپز فیلیپس

جمع‌بندی

خشک کردن میوه به روش‌های متفاوتی از قبیل حالت طبیعی و قرار گرفتن زیر نور خورشید، قرار دادن میوه‌های اسلایس شده درون فر، میوه خشک‌کن و سرخ کن انجام می‌گیرد. در این مقاله به بررسی خشک کردن میوه‌ها درون سرخ کن فیلیپس پرداختیم. خشک کردن میوه درون سرخ کن فیلیپس دارای مزایای زیادی به نسبت میوه خشک کن و روش‌های دیگر است. به عنوان مثال، یکی از مهم‌ترین مزیت‌های استفاده از سرخ کن فیلیپس برای خشک کردن میوه، امکان خشک کردن طیف وسیعی از میوه‌ها، بدون نیاز به روغن و در زمانی کوتاه، درون آن است. این 2 مزیت ذکر شده برای استفاده از سرخ کن فیلیپس برای خشک کردن میوه‌ها، این روش را تبدیل به متدی کم هزینه در تهیه و تولید میوه خشک می‌نماید. به منظور استفاده از سرخ‌کن فیلیپس برای خشک کردن میوه‌ها، لازم است قبل از انجام این کار، آن را تا حد زیادی تمیز نموده و درون فیلترها و منافذ آن را از روغن و بقایای باقی‌مانده از سرخ کردن‌های پیشین غذا درون آن پاکسازی نمایید.

پس از تمیز کردن سرخ کن فیلیپس از انواع آلودگی‌ها و چربی‌ها، می‌توانید با مقدار اندکی روغن یا بدون روغن اقدام به خشک کردن میوه‌های ورقه ورقه شده‌‎تان نمایید. در واقع، با خرید سرخ کن فیلیپس از سایت رسمی این برند می‌توانید، از این دستگاه برای سرخ کردن غذا و تهیه میوه خشک استفاده کنید و با یک تیر 2 نشان بزنید و تا حد زیادی در میزان هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نمایندگی محصولات فیلیپس

فیلیپس هوم | Philips-home نمایندگی برند فیلیپس ، عرضه کننده کلیه محصولات این برند با کیفیت ، از جمله انواع لوازم خانه و آشپزخانه فیلیپس و لوازم بهداشتی و شخصی برقی با بهترین قیمت می باشد. به همراه خرید محصولات فیلیپس گارانتی 24 ماهه شرکت ایران فیلیپس را دریافت خواهید کرد. برای خرید اینترنتی آنلاین و خرید حضوری لوازم خانگی فیلیپس با بهترین قیمت با ما در تماس باشید.

آدرس :

خیابان ری سه راه امین حضور پاساژ امین حضور طبقه همکف پلاک 31

تلفن ثابت :

02136628311

تلفن همراه :

09128457865

ایمیل :

info@philps-home.com

اسکرول به بالا