چگونه جاروبرقی فیلیپس اصل را تشخیص دهیم

نحوه تشخیص جاروبرقی فیلیپس اصل از تقلبی

آیا شما هم قصد خرید جاروبرقی از یک برند معتبر مانند فیلیپس را دارید اما نمی‌دانید که چگونه جاروبرقی فیلیپس اصل را از تقلبی تشخیص دهید؟ ما در این مقاله بهترین راه تشخیص جاروبرقی فیلیپس اصل را بیان می‌کنیم تا اگر قصد دارید که جاروبرقی فیلیپس بخرید بدون هیچ نگرانی از بابت تقلبی بودن جاروبرقی فیلیپس اقدام به خرید نمایید. ما در فیلیپس هوم به عنوان نمایندگی فیلیپس راه‌های تشخیص جاربرقی فیلیپس اصل را بیان می‌کنیم. در واقع شما با توجه به این موارد به دام دلال و واسطه‌های لوازم خانگی گرفتار نخواهید شد و با خرید خوب تا مدت‌ها می‌توانید از جاروبرقی اصل خود نهایت استفاده را ببرید.

نحوه تشخیص جاروبرقی اصل فیلیپس از تقلبی

نام برند فیلیپس بر روی جاروبرقی اصل

نام برند فیلیپس معمولا روی بدنه جاروبرقی حک می‌شود. این نام به صورت برچسبی نیست که قابل کندن باشد. اگر نام برند فیلیپس به گونه‌ای بود که بتوان مثل برچسب آن را از روی دستگاه بلند کرد پس در تقلبی بودن دستگاه جاروبرقی فیلیپس شک نداشته باشید. علاوه بر نام برند، بارکد موجود روی جارو برقی هم دیگر علامت اصل بودن جاروبرقی فیلیپس است. اگر هنگام خرید جاروبرقی فیلیپس به اصل یا تقلبی بدون آن شک دارید؛ با صرف زمان خیلی کم و با اتصال گوشی خود به اینترنت می‌توانید بارکدی که روی جعبه جاروبرقی فیلیپس حک شده است را اسکن کنید و سپس اطلاعات مربوط به محصول را مشاهده نمایید. چنانچه با اسکن کردن بارکد هیچ اطلاعاتی در دستگاه تلفن همراه شما قابل رویت نباشد، دلیل محکمی بر تقلبی و فیک بودن جاروبرقی فیلیپس است.

طراحی و مدل جاروبرقی فیلیپس اصل

کافی است کمی به ظاهر جاروبرقی توجه کنید سپس به راحتی متوجه خواهید شد که جاروبرقی مورد نظر اصل یا فیک است. برند فیلیپس در طراحی انواع لوازم برقی خود از سرخ کن فیلیپس و اسپرسوساز گرفته تا لوازم نظافت منزل به جزئیات و نکات ریز توجه می‌کند. این نکات شامل دکمه‌های تنظیم جاروبرقی، چرخ‌های جاروبرقی فیلیپس، جنس لوله و طراحی ارگونومیک است. مدل‌های فیک جاروبرقی فیلیپس طراحی جالبی ندارند. به همین دلیل با در نظر گرفتن ویژگی‌های ظاهری می‌توانید جاربرقی فیلیپس اصل را تشخیص دهید.

علاوه بر این، در ساخت جاروبرقی فیلیپس فقط از لوله‌های خرطومی پلاستیکی استفاده می‌شود که کیفیت بالایی دارند، به راحتی خراب نشده و آسیب نمی‌بینند. همچنین اغلب جاروبرقی‌های فیلیپس کیسه‌های یکبار مصرف دارند مگر این که مدل‌ آن خیلی قدیمی باشد، چون مدل‌های قدیمی کیسه دائمی داشتند.

تشخیص جاروبرقی فیلیپس اصل

بررسی قیمت جاروبرقی فیلیپس اصل

یکی دیگر از روش‌های تشخیص جاروبرقی فیلیپس اصل از تقلبی هنگام بررسی بهترین مدل جاروبرقی فیلیپس این است که به قیمت آن توجه کنید. از آنجا که برند فیلیپس از آخرین تکنولوژی ها در جاروبرقی‌های خود استفاده می‌کند، این محصولات نسبت به جاروبرقی‌های فیک دارای قیمت بالاتری هستند. اگر جاروبرقی فیلیپس با قیمت خیلی کم پیدا کردید در جعلی بودن آن شک نداشته باشید مگر این که مدل آن قدیمی باشد. پس توصیه می‌کنیم در صورت یافتن جاروبرقی فیلیپس ارزان قیمت حتما دستگاه را با دقت بیشتری مورد بررسی قرار دهید.

مدل‌های جاربرقی فیلیپس اصل در سایت اصلی شرکت فیلیپس

یکی از بهترین روش‌ها برای تشخیص جاروی برقی فیلیپس این است که مدل‌های جاروبرقی فیلیپس را در سایت اصلی شرکت فیلیپس بررسی کنید. اگر به صورت حضوری اقدام به خرید جاروبرقی فیلیپس می‌نمایید، می‌توانید عکس و مدل جارو برقی را از فروشنده لوازم خانگی دریافت کنید و سپس با مراجعه با سایت اصلی فیلیپس، مدل جاروبرقی را جستجو نمایید. در صورتی که کالا در سایت موجود باشد، تصویر و مشخصات کالا را با نمونه جاروبرقی که قصد خرید آن را دارید مقایسه کنید. چنانچه مدلی از جاروبرقی را در سایت اصلی فیلیپس سرچ می‌کنید اما آن را پیدا نمی‌کنید به تقلبی بودن مدل مورد نظر شک نداشته باشید.

ویژگی های جارو برقی اصل فیلیپس

بسته بندی جاروبرقی فیلیپس اصل

از آنجا که شرکت فیلیپس به نام برند خود اهمیت می‌دهد به تمام جزئیات حتی بسته‌بندی جاروبرقی فیلیپس نیز اهمیت می‌دهد. بنابراین هنگام خرید با توجه به کیفیت جعبه جاروبرقی فیلیپس می‌توانید نسبت به اصل یا تقلبی بودن آن اطلاع پیدا کنید. چنانچه رنگ نوشته‌ها و عکس چاپ شده روی بسته‌بندی بد رنگ و تیره باشد مطمئن باشید که در حال خرید یک جاروبرقی فیلیپس تقلبی هستید. اما گاهی بسته‌بندی‌های تقلبی با برچسب‌های فیک و فانتزی هم بر روی بسته بندی جاروبرقی قرار داده می‌شود. همین طور کلماتی مانند اورجینال بر روی برخی بسته بندی‌های تقلبی جاروبرقی به چشم می‌خورد. چنانچه بسته‌بندی حالت غیرعادی داشت می‌توانید کد امنیتی و شناسه ثبت شده بر روی جاروبرقی را با گوشی اسکن کنید تا نسبت به اصل بودن جاروبرقی فیلیپس اطمینان پیدا کنید.

راه تشخیص جاروبرقی فیلیپس اصل

گارانتی جاروبرقی فیلیپس اصل

برند معتبر فیلیپس برای انواع لوازم برقی که به بازار ارائه می‌کند گارانتی ۲۴ ماهه در نظر گرفته است تا اعتبار خود را نزد مصرف‌کنندگان بالا ببرد و مشتریان خود را راضی نگه دارد. بنابراین هنگام خرید با توجه به نوع گارانتی دستگاه می‌توانید به اصل بودن جاروبرقی فیلیپس پی ببرید. اگر از فروشگاه معتبری خرید خود را انجام دهید هم گارانتی دریافت می‌کنید و هم از بابت اصل بودن جاروبرقی فیلیپس نگران نخواهید بود. جاروبرقی های fc9177، fc9174 و fc9170 از جمله جاروبرقی‌های پرطرفدار فیلیپس هستند که با ضمانت اصل بودن در فیلیپس هوم به فروش می‌رسند. فیلیپس هوم علاوه بر جاروبرقی برای سایر لوازم خانگی مانند لیزر بدن، مسواک برقی،‌ اسپرسوساز و … نیز گارانتی ارائه می‌کند.

بهترین راه تشخیص جارو برقی اصل فیلیپس

جاروبرقی فیلیپس اصل را چطور تهیه کنم؟

چنانچه دغدغه خرید خوب و به صرفه را دارید توصیه می‌کنیم جاروبرقی فیلیپس را از نمایندگی رسمی فیلیپس تهیه کنید. در نمایندگی فیلیپس ضمانت کالا تضمین شده است و دیگر از بابت اصل بودن جاروبرقی نگران نخواهید بود. جهت اطمینان بیشتر و خرید مقرون به صرفه می‌توانید با مشاوران ما تماس بگیرید و اطلاعات لازم برای خرید هر یک از مدل‌های جاروبرقی فیلیپس را کسب کنید. چنانچه شما هم تجربه‌‌ای از خرید جاروبرقی فیلیپس دارید یا نکته‌ای درمورد تشخیص جاروبرقی فیلیپس اصل می‌دانید که ما در مقاله به آن اشاره نکرده‌ایم می‌توانید بیان کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نمایندگی محصولات فیلیپس

فیلیپس هوم | Philips-home نمایندگی برند فیلیپس ، عرضه کننده کلیه محصولات این برند با کیفیت ، از جمله انواع لوازم خانه و آشپزخانه فیلیپس و لوازم بهداشتی و شخصی برقی با بهترین قیمت می باشد. به همراه خرید محصولات فیلیپس گارانتی 24 ماهه شرکت ایران فیلیپس را دریافت خواهید کرد. برای خرید اینترنتی آنلاین و خرید حضوری لوازم خانگی فیلیپس با بهترین قیمت با ما در تماس باشید.

آدرس :

خیابان ری - سه راه امین حضور - مجتمع تجاری خلیج فارس - طبقه منفی ۱ - واحد ۱۳۶

تلفن ثابت :

021-33546137

تلفن همراه :

09128457865

ایمیل :

info@philps-home.com

اسکرول به بالا