بهترین مدل لیزر برقی خانگی فیلیپس

معرفی بهترین مدل لیزر خانگی فیلیپس

آیا شما هم مدت‌هاست که تصمیم به خرید لیزر خانگی گرفته‌اید اما نمی‌دانید کدام مدل لیزر را انتخاب کنید. برای خرید هر وسیله برقی باید سراغ بهترین برند آن بروید. در بین برندهای مختلف لیزر، لیزر خانگی برند فیلیپس حرف اول را در بازار لوازم برقی می‌زند. لیزر برند فیلیپس کیفیت و کارایی بالایی داشته و تنها برندی است که هیچگاه از خرید محصولات آن پشیمان نمی‌شوید. شرکت فیلیپس با ساخت مدل‌های مختلف لیزر خانگی در زمینه تولید وسایل آرایشی پا به عرصه رقابت گذاشته و همواره توانسته با تولید لوازم برقی با کیفیت مخصوص اصلاح مو مانند لیزر بدن، اپیلاتور فیلیپس و ماشین اصلاح موی بدن فیلیپس مشتریان خود را راضی نگه دارد.

انواع مدل لیزر خانگی فیلیپس

لیزر خانگی فیلیپس مدل bri921: تولیدکنندگان لیزر خانگی فیلیپس به مرور متوجه شدند که برای جلوگیری از سوختگی و آسیب رسیدن به بافت پوست در تولید لیزر bri921 از روش جایگزین تابش مستقیم لیزر استفاده کنند. از این رو در لیزر بدن فیلیپس BRI921 و مدل‌های بعدی از فناوری IPL استفاده نمودند. این مدل لیزر دارای دو سری مجزاست که برای اصلاح مو در نواحی مختلف بدن مناسب است. یکی از سری‌ها بزرگ است که ابعاد 4 سانتی متر مربعی دارد و دیگری دارای اندازه 2 سانتی متر مربع است.

بهترین مدل لیزر خانگی فیلیپس

یکی از ویژگی‌های اصلی این مدل لیزر، تشخیص رنگ پوست است که لیزر در پوست‌های روشن تنها فولیکول مو را مورد هدف قرار می‌دهد. چون در پوست‌های روشن رنگدانه‌های پوست کمتر است. با تیره شدن پوست و افزایش ملانین یا همان رنگدانه‌ها، تشخیص فولیکول مو سخت‌تر شود. شدت نور در لیزر bri921 به راحتی قابل تنظیم است که شدت نور برای پوست‌های سفید، گندمی و قهوه‌ای روشن باید 4.5 باشد و برای پوست با رنگ قهوه‌ای تیره باید شدت نور روی 3.4 تنظیم گردد. این لیزر در حال حاضر جزور ارزان ترین لیزرهای برند فیلیپس محسوب می‌شود.

لیزر خانگی فیلیپس مدل bri950: این لیزر برند فیلیپس ساخت کشور اسلوونی بوده و رنگ آن سفید صورتی است. توان مصرفی لیزر فیلیپس BRI950 برابر با 70 وات است و شدت نور آن برای پوست سفید، پوست گندمی و قهوه‌ای روشن باید برابر با 4.5   باشد و شدت نور برای پوست با رنگ قهوه‌ای متوسط برابر با 3.4 باشد. این لیزر کاربردی به سیستم ایمنی مجهز است که از فلش زدن ناخواسته جلوگیری می‌کند و در صورت تشخیص رنگ پوست بسیار تیره به طور خودکار غیرفعال می‌شود تا از بروز حساسیت‌های پوستی جلوگیری نماید. لیزر خانگی فیلیپس مدل bri 950 برای قسمت‌های مختلف بدن از جمله پاها، بازوها، شکم، نواحی حساس بدن، زیر بغل و حتی صورت از جمله بالای لب، چانه و فک قابل استفاده است.

بهترین نوع لیزر خانگی فیلیپس

جنس بدنه این لیزر از پلاستیک است به همین جهت سبک بوده و دارای محفظه مخصوص لوازم جانبی است. از لوازم جانبی آن می‌توان به آداپتور 19.5V / 4000mA، دستمال پارچه‌ای برای نظافت سری دستگاه، دفترچه راهنما و کیف نگهداری اشاره کرد.

لیزر خانگی فیلیپس مدل bri955: این لیزر برای انواع پوست مناسب است که متناسب با رنگ پوست شما، شدت نور آن قابل تنظیم است.این دستگاه دارای 3 سری است که یک سری مخصوص بدن بوده که اندازه 4.1 سانتی متر مربعی دارد و طراحی آن به صورت محدب است. به همین جهت برای لیزر نقاط مختلف بدن مانند بازوها، پاها و شکم مناسب است. سری دیگر این دستگاه مخصوص بیکینی است که اندازه آن برابر با 3 سانتی متر مربع بوده و به صورت خمیده مقعر طراحی شده است و دارای یک فیلتر اضافی است. سری سوم این دستگاه که مخصوص صورت است؛ اندازه‌ای برابر با 2 سانتی متر مربع دارد و به فیلتر نور اضافی مجهز است که برای بالای لب، چانه و خط فک قابل استفاده است.

بهترین لیزر فیلیپس خانگی چه ویژگی هایی دارد

از عملکردهای لیزر bri955 فیلیپس می‌توان به حالت حرکت و فلش برای قسمت‌های بزرگ بدن مانند پا استفاده کرد. به این صورت که دکمه فلش را باید فشار داده و نگه دارید و دستگاه را در همین حالت روی پوست حرکت دهید تا در یک ردیف چند فلش زده شود. حالت مهر و فشار هم برای قسمت‌های کوچک بدن و دارای انحنا مانند زانو و زیر بغل قابل استفاده است. برای این منظور کافی است که دکمه فلش را فشار داده و رها کنید تا یک فلش زده شود.

لیزر خانگی فیلیپس مدل bri957: لیزر بدن مدل BRI957 از مدل‌های جدید و پیشرفته لیزر خانگی فیلیپس است که به سنسور SmartSkin Lumea مجهز بود به همین جهت رنگ پوست را تشخیص می‌دهد. این دستگاه لیزر خانگی فیلیپس بعد از تشخیص رنگ پوست، نور مناسب را برای تنظیم نشان می‌دهد. بعد از این که 3 بار از این دستگاه استفاده نمودید تا 92 درصد کاهش مو را تجربه خواهید کرد. این لیزر خانگی جدید فیلیپس با فناوری Intense Pulsed Light نور را به ریشه مو رسانده و به مرور ریشه مو را تحریک می‌کند تا موها آزاد شوند. با استفاده منظم از این لیزر فیلیپس بعد از 6 ماه پوست صاف و زیبایی خواهید داشت.

 لیزر خانگی فیلیپس مدل bri958: اگر به دنبال جدیدترین تکنولوژی برای لیزر موهای بدن خود هستید، لیزر bri958، بهترین لیزر خانگی فیلیپس برای شماست. در این لیزر بر اساس رنگ پوست نواحی مختلف بدن، نور مناسب تننظیم می‌شود. تنها محدودیت این دستگاه این است که برای پوست‌هایی که رنگ قهوه‌ای تیره و رنگ سیاه مایل به قهوه‌ای دارند، قابل استفاده نیست. مزیت دستگاه لیزر فیلیپس BRI958 این است که به 4 سری مجهز است. سری اول اندازه 3 سانتی متری داشته که به شکل خمیده مقعر است و برای نقاط بیکینی و زیر بغل مناسب است. سری دوم دارای اندازه 2 سانتی متری است که یک فیلتر مخصوص بیکینی دارد بعلاوه برای حذف موهای زائد بالای لب، چانه و خط فک کاربردی است. سری سوم این دستگاه لیزر 4.1 سانتی متر مربع است و با طراحی محدب برای نقاط بزرگ‌تر بدن مانند پاها، شکم و بازوها مناسب است.

چگونه بهترین مدل لیزر فیلیپس را انتخاب کنیم؟

لیزر BRI958 با هدف حذف موهای زائد در بخش‌های مختلف بدن، پالس‌های نوری ملایم را به ریشه موی ناحیه مورد نظر وارد نموده و به مرور رشد موها را کاهش داده و ضخامت موها کم می‌شود تا در نهایت پوست بدن کاملا صاف و بدون مو شود.

نحوه انتخاب بهترین مدل لیزر خانگی فیلیپس

خرید لیزر بدن فیلیپس مزایای زیادی به همرا دارد که از جمله آن می‌توان به راحتی استفاده، تمیز بودن و کیفیت عملکرد اشاره کرد. هنگام خرید دستگاه بهتر است به نوع و طریقه شارژ دستگاه، توان مصرفی و تعداد سری‌های لیزر فیلیپس توجه کنید. این که چه مدلی از لیزر فیلیپس برای شما مناسب است به اولویت‌های شخصی و بودجه شما بستگی دارد. قبل از خرید حتما ویژگی مدل‌های مختلف لیزر فیلیپس را مقایسه کنید تا بتوانید انتخاب خوبی داشته باشید. با مراجعه به نمایندگی فیلیپس می‌توانید با انتخاب بهترین مدل لیزر خانگی فیلیپس از گارانتی 24 ماهه دستگاه نیز بهره‌مند شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نمایندگی محصولات فیلیپس

فیلیپس هوم | Philips-home نمایندگی برند فیلیپس ، عرضه کننده کلیه محصولات این برند با کیفیت ، از جمله انواع لوازم خانه و آشپزخانه فیلیپس و لوازم بهداشتی و شخصی برقی با بهترین قیمت می باشد. به همراه خرید محصولات فیلیپس گارانتی 24 ماهه شرکت ایران فیلیپس را دریافت خواهید کرد. برای خرید اینترنتی آنلاین و خرید حضوری لوازم خانگی فیلیپس با بهترین قیمت با ما در تماس باشید.

آدرس :

خیابان ری - سه راه امین حضور - مجتمع تجاری خلیج فارس - طبقه منفی ۱ - واحد ۱۳۶

تلفن ثابت :

021-33546137

تلفن همراه :

09128457865

ایمیل :

info@philps-home.com

اسکرول به بالا