بهترین برند سرخ کن بازار

بهترین برند سرخ کن بدون روغن در بازار چیست؟

امروزه سرخ کن به یکی از وسایل محبوب و کاربردی در آشپزخانه ها تبدیل شده است. با استفاده از سرخ کن ها می توان به سرعت و با مقداری کمی روغن انواع غذاهای خوشمزه و ترد را تهیه کرد. در دنیای امروز که همه نسبت به سبک زندگی سالم شناخت پید کرده اند به دنبال خرید وسایل پیشرفته برای طبخ غذای سالم و کم روغن هستند. از همین رو سرخ کن ها با استفاده از تکنولوژی پیشرفته توانسته اند جایگاه ویژه ای در آشپزخانه ها پیدا کنند. در میان تعداد زیاد مدل ها و برندهای مختلف موجود در بازار، ممکن است انتخاب بهترین سرخ کن کمی دشوار به نظر برسد.

عوامل موثر بر انتخاب بهترین برند سرخ بازار

از جمله عواملی که بر انتخاب سرخ کن مناسب اثر گذار هستند می توان به ظرفیت سرخ کن، قدرت سرخ کن، طراحی سرخ کن، ابعاد سرخ کن و امکانات اضافی آن مانند تایمر و کنترل دما اشاره کرد. البته خرید سرخ کن از برندی که بتوان از گارانتی و خدمات پس از فروش آن نیز استفاده کرد، اهمیت دارد. بهترین برندهای سرخ با ارائه سرخ کن یا هواپز با کیفیت و کارآمد توانسته‌اند رضایت کاربران را جلب نموده و جایگاه ویژه‌ای در بازار لوازم خانگی به دست آورند.

سرخ کن برند فیلیپس

سرخ کن های فیلیپس تحت لیسانس کشور هلند و نظارت کارشناس ها و متخصصان فیلیپس در کشور چین ساخته شده و مونتاژ می‌گردند. سرخ کن فیلیپس از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت تولید می شود به همین جهت کارایی بالایی داشته و امکان پخت سریع و یکنواخت غذا را فراهم می‌کند. سرخ فیلیپس چندمنظوره بوده و از آن می توان علاوه بر سرخ کردن برای پخت انواع غذا، گرم کردن غذا و انجمادزدایی هم استفاده کرد. سرخ کن برند فیلیپس به فیلتر هوا مجهز است که مانع از ترکیب شدن بوی مواد غذایی مختلف، جذب دود و روغن می شود. این سرخ کن ها همچنین به تایمر مجهز هستند که با آن می توان زمان و دمای مناسب برای پخت غذا را تنظیم نمود و بوق هشدار آن بعد از آماده شدن غذا به صدا درمی آید.

سرخ کن فیلیپس بهترین برند سرخ کن بازار

سرخ کن برند نینجا

شرکت نینجا یک شرکت آمریکایی است و در زمینه تولید انواع لوازم خانگی از جمله سرخ کن نینجا فعالیت دارد. سرخ کن های برند نینجا نیز در کشور چین و تحت لیسانس آمریکا ساخته می شوند. از ویژگی های سرخ کن نینجا می توان به جریان حرارت حین پخت، ظرفیت متنوع، پنل کاربری ساده و تنوع در مدل و ساخت اشاره کرد. سرخ کن نینجا در انواع دوقلو، تک کاسه و آسانسوری تولید می شوند. سرخ کن نینجا همچنین در ابعاد مختلفی طراحی می شود که برای آشپزخانه های کوچک تا آشپزخانه بزرگ قابل استفاده است.

سرخ کن فیلیپس بهتره

سرخ کن برند تفال

سرخ کن تفال به عنوان یکی از لوازم خانگی در آشپزخانه ها استفاده زیادی دارد. برند لوازم خانگی تفال در فرانسه توسط مارک گریگوار در سال 1956 تاسیس شد. برند تفال برای اولین بار با تولید تابه نچسب صنعت لوازم آشپزخانه را متحول کرد. از آن موقع تا کنون محصولات جدید خود را روانه بازار کرده است. این سرخ کن ها به طور هوشمندانه طراحی شده اند و قابلیت پخت غذا با حداقل روغن در آن ها وجود دارد. سرخ کن های تفال در ظرفیت های مختلفی تولید می شوند و تایمر دیجیتال، صفحه نمایش LED از ویژگی های آن ها برای پخت غذا به صورت خودکار است. قطعات سرخ کن تفال به راحتی قابل جدا شدن و شستشو در ماشین ظرفشویی است.

سرخ کن برند کوسوری

برند کوسوری از برندهای معبتر آمریکایی در زمینه تولید لوازم خانگی است. سرخ کن برند کوسوری با تکنولوژی هوای داغ به جای روغن به سرخ کردن مواد غذایی می پردازد. طراحی مدرن، صفحه نمایش دیجیتال، کنترل لمسی و ظرفیت متنوع از ویژگی های سرخ کن کوسوری است.

بهترین سرخ بازار فیلیپس است

سرخ کن برند نوتریکوک

سرخ کن نوتریکوک ساخت آمریکاست که امکان پخت غذا را بدون روغن و به شیوه سالم فراهم می کند. در بین مدل های مختلف سرخ کن نوتریکوک می توان به دوقلو، تک کاسه، مایکروفری و گریلی اشاره کرد. عملکرد مناسب پخت غذا و طراحی زیبا از ویژگی های سرخ کن نوتریکوک است. درب این سرخ کن ها شفاف است و همین عامل به جذابیت سرخ کن برند نوتریکوک اضافه کرده است. سیستم گردش هوای پیشرفته در سرخ کن نوتریکوک امکان حرارت دهی یکنواخت و پخت غذا را به طور مناسب فراهم می کند. ویژگی جالب دیگر در این دستگاه امکان تکان دادن غذا حین پخت است که با سیستم هشدار shake انجام می شود.

سرخ کن برند فیلیپس به عنوان بهترین سرخ کن بازار

سرخ کن فیلیپس بهتره یا نینجا

اگر قصد خرید سرخ کن را دارید حتما در ابتدا نام سرخ کن فیلیپس و بعد سرخ کن نینجا را شنیده اید. درمورد تفاوت سرخ کن فیلیپس و نینجا می توان گفت برند فیلیپس سرخ کن هایی در بازه های قیمتی متفاوت به بازار عرضه می کند به طوری که هر فرد متناسب با نیازهای خود می تواند اقدام به خرید سرخ کن فیلیپس با بهترین قیمت نماید. سرخ کن های فیلیپس همچنین در رنگ های متنوعی تولید می شوند. کسانی که دکوراسیون منزل خود را روشن انتخاب کرده اند می توانند سرخ کن فیلیپس سفید را خریداری کنند. در حالی که سرخ کن نینجا با رنگ روشن به راحتی در بازار پیدا نمی شود.

نینجا برخلاف فیلیپس مدل‌های متنوع تری از سرخ کن را روانه بازار کرده است که شامل تک کاسه، دوقلو و آسانسوری هستند. لازم به ذکر است که فیلیپس نیز سرخ کن های دوقلو را امسال به بازار عرضه کرد. سرخ کن فیلیپس و نینجا هر دو با استفاده از فناوری Max Crips فرایند پخت را تسریع نموده، مصرف روغن را تا 90 درصد کاهش داده و موجب پخت غذای رژیمی و سالم می شوند.

سرخ کن فیلیپس بهتره یا نینجا

سرخ کن فیلیپس بهتره یا تفال

برای مقایسه سرخ کن فیلیپس با تفال می توان گفت در ابتدا برند تفال اولین سرخ کن های پیشرفته را تحت عنوان ActiFry تولید و روانه بازار کرد. سپس فیلیپس با تولید سرخ کن هایی با عنوان Airfryer به رقابت با تفال پرداخت. از تفاوت های سرخ کن فیلیپس و تفال می توان به تکنولوژی های به کار رفته در سرخ کن بدون روغن، طراحی و رنگ بندی دستگاه ها و قیمت آن‌ها اشاره کرد. سرخ کن تفال با تکنولوژی Heat Pulse برای سرخ کردن استفاده می کند و سرخ کن فیلیپس با فناوری Rapid Air به سرخ کردن می پردازد که عملکرد هر دو تقریبا یکسان بوده و با به جریان انداختن هوا داخل محفظه کار می کنند.

بیشتر محفظه های سرخ کن تفال از نوع آسانسوری به شکل گرد بوده و درب آن ها رو به بالا باز می شود. سرخ کن تفال کشویی همانند سرخ کن های کشویی فیلیپس هستند. دستگاه های سرخ کن پیشرفته هر دو برند دارای نمایشگر لمسی هستند. سرخ کن های تفال همچنین به پدال چرخشی مجهز هستند که با چرخش غذا در محفظه به پخت یکنواخت غذا کمک می کنند. از لحاظ تنوع قیمت هر دو برند فیلیپس و تفال می توان گفت هر دو برند در محدوده قیمتی مشابهی، سرخ کن هایشان را به فروش می رسانند.

تفاوت سرخ کن فیلیپس و تفال

سرخ کن فیلیپس بهتره یا کوسوری

سرخ کن های کوسوری و فیلیپس هر دو در چین و تحت لیسانس شرکت اصلی برند خود تولید می شوند. با این حال سرخ کن برند فیلیپس در بازار شناخته شده است و به عنوان برندی مطرح در بازار ایران شناخته می شود. سرخ کن کوسوری که شرکتی تازه تاسیس است در ایران با عرضه سرخ کن های با کیفیت در حال کسب شهرت است. برای مقایسه سرخ کن فیلیپس و کوسوری بهتر است قیمت آن‌ها را با هم مقایسه کنیم سرخ کن های کوسوری به دلیل داشتن کیفیت معمولی قیمت کمتری دارند. بیشتر مدل های سرخ کن کوسوری ساده هستند ولی مدل های سرخ کن فیلیپس مدرن تر بوده و جذابیت ظاهری بیشتری دارند.

تفاوت سرخ کن فیلیپس و کوسوری

سرخ کن فیلیپس بهتره یا نوتریکوک

برای بررسی تفاوت سرخ کن فیلیپس و نوتریکوک بهتر است این دو را با یکدیگر مقایسه کنیم. باتوجه به این که سرخ کن فیلیپس در مدل های متنوع تری تولید می شود، تنوع قیمتی بیشتری دارد. قیمت سرخ کن های نوتریکوک نسبت به سرخ کن های فیلیپس بیشتر است. جنس بدنه سرخ کن فیلیپس از پلاستیک فشرده است در حالی که بدنه سرخ کن نوتریکوک از ترکیب پلاستیک و استیل ساخته شده است. قدرت دستگاه نوتریکوک نسبت به فیلیپس بیشتر بوده و هر دو دارای برنامه پخت پیش فرض هستند. قیمت سرخ کن فیلیپس از 5 تا 23 میلیون و قیمت سرخ کن نوتریکوک از 7 تا 15 میلیون متغیر است به هیمن جهت سرخ کن فیلیپس تمام سلیقه ها و نیازهای مختلف مشتریان را پوشش می دهد.

سرخ کن فیلیپس بهتره یا نوتریکوک

نتیجه گیری

اگر نمی دانید که کدام سرخ کن بازار را انتخاب کنید با مطالعه مقاله فوق حتما به این موضوع پی برده اید که کدام برند سرخ کن در بازار، بهترین برند است. تفاوتی ندارد کدام برند را انتخاب می کنید اما بهتر است سراغ برندی بروید که تمام نیازهای مصرف کننده را در نظر گرفته و علاوه بر کیفیت و کارایی، ظاهر سرخ کن را نیز به طور مناسب طراحی کرده است. تمام این عوامل در سرخ کن بدون روغن فیلیپس رعایت شده و این برند برای رقابت با دیگر برندها، سرخ کن بدون روغن دوقلو فیلیپس را نیز اخیرا وارد بازار نموده است. برای خرید هر سرخ کن به نمایندگی آن و برای خرید سرخ کن فیلیپس به نمایندگی برند فیلیپس در ایران مراجعه کنید تا نسبت به خرید خود اطمینان داشته باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نمایندگی محصولات فیلیپس

فیلیپس هوم | Philips-home نمایندگی برند فیلیپس ، عرضه کننده کلیه محصولات این برند با کیفیت ، از جمله انواع لوازم خانه و آشپزخانه فیلیپس و لوازم بهداشتی و شخصی برقی با بهترین قیمت می باشد. به همراه خرید محصولات فیلیپس گارانتی 24 ماهه شرکت ایران فیلیپس را دریافت خواهید کرد. برای خرید اینترنتی آنلاین و خرید حضوری لوازم خانگی فیلیپس با بهترین قیمت با ما در تماس باشید.

آدرس :

خیابان ری سه راه امین حضور پاساژ امین حضور طبقه همکف پلاک 31

تلفن ثابت :

02136628311

تلفن همراه :

09128457865

ایمیل :

info@philps-home.com

اسکرول به بالا