روش های ارسال کالا در نمایندگی فیلیپس

ما در نمایندگی فیلیپس تلاش می کنیم سفارشات شما مشتریان عزیز را در اسرع وقت به دستتان برسانیم. از این رو با در نظر گرفتن شرایط ارسال سریع و پرداخت در محل امکان خرید مطمئن را برای شما فراهم نموده ایم. در نمایندگی رسمی فیلیپس 3 روش برای ارسال و حمل ونقل کالا در نظر گرفته شده است:

ارسال به تهران:

  • چنانچه از تهران سفارش خود را ثبت کنید؛ 3 ساعت بعد از ثبت سفارش می توانید محصول خریداری شده را تحویل بگیرید. در زمان تحویل کالا هزینه حمل و نقل را درب منزل و در محل پرداخت کنید.
  • اگر مجموع سبد خرید شما بیشتر از 5 میلیون تومان باشد می توانید از ارسال رایگان استفاده نمایید.

ارسال به شهرستان ها:

  • سفارش هایی که از سایر استان ها ثبت می شوند با تیپاکس یا چاپار برای مشتریان ارسال می گردند. شیوه پرداخت برای شهرستان ها پس کرایه است یعنی بعد از  دریافت کالا می توانید هزینه حمل و نقل تیپاکس یا چاپار را  پرداخت کنید. تمام سفارش ها طی 2 تا 3 روز کاری در شهرستان ها تحویل مشتریان می گردد.

 

نکات تحویل کالا:

  1. تحویل رایگان فقط شامل سفارش های بیش از 5 میلیون تومان است و صرفا ساکنین تهران می توانند با سفارش بیش تر از 5 میلیون تومان از ارسال رایگان استفاده کنند.
  2. ارسال کالا برای شهرستان ها بعد از تأیید واریزی صورت می گیرد.
  3. اگر مبلغ سفارش پیش از تحویل پرداخت شده، گیرنده هنگام دریافت کالا، کارت ملی به همراه داشته باشد.
  4. بهتر است تعداد اقلام سفارش در فاکتور را با همکاران تحویل چک کنید.
  5. هنگام تحویل کالا برای اطمینان از سلامت فیزیکی و ظاهری، کالاهای دریافتی را در حضور همکاران تحویل بررسی کنید.
  6. تحویل سفارش در اماکن عمومی مانند رستوران، کافه و کافی نت امکان پذیر نیست و باید آدرس تحویل گیرنده، قابل استناد و دقیق باشد.
  7. هزینه ارسال برای سایر شهرها براساس تعرفه تیپاکس، پست و چاپار است.

نمایندگی محصولات فیلیپس

فیلیپس هوم | Philips-home نمایندگی برند فیلیپس ، عرضه کننده کلیه محصولات این برند با کیفیت ، از جمله انواع لوازم خانه و آشپزخانه فیلیپس و لوازم بهداشتی و شخصی برقی با بهترین قیمت می باشد. به همراه خرید محصولات فیلیپس گارانتی 24 ماهه شرکت ایران فیلیپس را دریافت خواهید کرد. برای خرید اینترنتی آنلاین و خرید حضوری لوازم خانگی فیلیپس با بهترین قیمت با ما در تماس باشید.

آدرس :

خیابان ری - سه راه امین حضور - مجتمع تجاری خلیج فارس - طبقه منفی ۱ - واحد ۱۳۶

تلفن ثابت :

021-33546137

تلفن همراه :

09128457865

ایمیل :

info@philps-home.com

اسکرول به بالا